god fortsättning på er! :*

sitter just nu vid datorn och är en aning över lycklig :D men ska väl snart göra ve mig duscha och lite sånt så ska man till mormor och fira jul för andra gången detta året :) = fler julklappar det gillar jag! ;) hehe men ni ska få en bild eller två på vad jag fick igår :)
en tröja
en mobilväska
två par byxor
ett iphoneskal



OCH EN HÖGTALARE TILL IPHONEN/DATORN :D


Postat av: Malou Kastman

fina saker! :D fick också en liknande högtalare med iPhone dockning ;)



sv: min presenter kommer upp alldeles strax, håller på att ladda in bilder nu! :D

2011-12-25 @ 12:47:21
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!